پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بازدید دانشجویان دختر دانشکده فنی و حرفه ای از مرکز رشد فناوری گناباد

مرکز رشد فناوری قطب علمی آموزشی گناباد

بازدید دانشجویان دختر دانشکده فنی و حرفه ای از مرکز رشد فناوری گناباد

- 1402/09/08

جمعی از دانشجویان دختر دانشکده فنی و حرفه ای نوغاب گناباد با هدف آشنایی با فرایندهای تجاری‌سازی محصولات از مرکز رشد فناوری گناباد بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان و به نقل از روابط عمومی مرکز رشد فناوری گناباد، جمعی از دانشجویان دانشکده فنی و حرفه ای پیرامون درس تجاری سازی محصول و آشنایی با محصولات و خدمات  مختلف مراکز رشد از مرکز رشد فناوری گناباد بازدید کردند. .

 در این بازدید، دانشجویان به اتفاق یوسف پور کارشناس آموزش آموزشکده فنی و حرفه ای گناباد، از واحدهای فناور« دنیای هوشمند آوا»، «آینده سازان سیتا کودک»، و «نوین سازان فناوری هرمز» بازدید کرده و با محصولات ، نحوه شکل‌گیری و فعالیت‌های تولیدی و تجاری کردن فروش این شرکت‌ها آشنا شدند.

شایان ذکر است که شرکت آینده سازان سیتا کودک در زمینه طراحی، توسعه، تولید، مونتاژ و بسته‌بندی انواع کالاهای سرگرمی، کمک آموزشی و اسباب بازی فعال بوده و گواهی صنایع خلاق و دانش‌بنیان را نیز کسب کرده و هم اکنون در مرکز رشد فناوری گناباد مستقر می باشد.

در پایان حسین تقوی، به معرفی مرکز رشد پرداخته و از فعالیت‌های این مرکز سخن گفت.

وی درخصوص حمایت‌هایی که پارک‌های علم و فناوری به طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه ارائه می دهند، نحوه پذیرش و استقرار در مرکز و حمایت‌های مجموعه مدیریتی از واحدهای فناور مستقر در مرکز گزارشی ارائه داد.

دانلود پیوست خبر سمیه جوادی سمیه جوادی حسین تقوی حسین تقوی بازدید دانشجویان دختر دانشکده فنی گناباد از مرکز رشد فناوری گناباد بازدید دانشجویان دختر دانشکده فنی گناباد از مرکز رشد فناوری گناباد بازدید دانشجویان دختر دانشکده فنی گناباد از مرکز رشد فناوری گناباد بازدید دانشجویان دختر دانشکده فنی گناباد از مرکز رشد فناوری گناباد بازدید دانشجویان دختر دانشکده فنی گناباد از مرکز رشد فناوری گناباد بازدید دانشجویان دختر دانشکده فنی گناباد از مرکز رشد فناوری گناباد بازدید دانشجویان دختر دانشکده فنی گناباد از مرکز رشد فناوری گناباد بازدید دانشجویان دختر دانشکده فنی گناباد از مرکز رشد فناوری گناباد